loading...
چشم انتظارم
علی بازدید : 13 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی 


قیمت : 60000 تومان


برند : نشر روزبهان


خرید پستی کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی 


قیمت کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی


 



 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.






 


 


خرید کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی ارزان , کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی, خرید کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی با قیمت 60000 ,خرید کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی فقط 60000 ,خرید نشر روزبهان کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی , kharid online کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی , kharid کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی arzan , qeymat کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی , کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی , تخفیف برای کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی , تخفیف ویژه کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی , کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی














خرید کتاب سهم من نوشته پرینوش صنیعی از انتشارات ...







ذخیره شده



درباره کتاب: این کتاب که در واقع اولین اثر داستانی نویسنده است در مدت کوتاهی مورد استقبال زیاد خوانندگان قرار گرفت و چندین بار تجدید چاپ شد. پرینوش صنیعی ...




تصاویر برای کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی



فیلترهای جستجوی هدایت‌شده





دیجیکالا


روزبهان


داستان


ناشر


نويسنده


سهممن


کتابناک






(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0







































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعیگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام






مشخصات، قیمت و خرید کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی و قیمت انواع کتاب چاپی نشر روزبهان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر روزبهان با ...

رتبه: ۴٫۲ - ‏۴ مرور




پرینوش صنیعی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







ذخیره شده


مشابه



پرینوش صنیعی (متولد ۱۳۲۸ در تهران) و دارای اصالت دزفولی ، داستان‌نویس ... هشت سال است کتابی منتشر نکرده‌ام · پرینوش صنیعی نویسنده کتاب «سهم من» میهمان ...





"سهم من" شاهکار است یا چرند؟! - جيره‌كتاب







ذخیره شده


مشابه



۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ - سهم مننویسنده: پرینوش صنیعیناشر: روزبهانسال نشر: 1398 (چاپ 36)قیمت: ... لازم، آنها که در مجموع یک اثر را به یک شاهکار تبدیل می‌کنند، به عنوان اولین خصوصیت یک کتاب مطرح باشد. ... می‌شد کتابی که شاید حتی دیگر اسمش هم "سهم من" نبود. ... سهم من نویسنده: پرینوش صنیعی ناشر: روزبهان سال نشر: 1398 (چاپ 36)





مرورى بر کتاب “سهم من” نوشته پرینوش صنيعى – سایت ...







ذخیره شده



۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - مرورى بر کتاب “سهم من” نوشته پرینوش صنيعى. سهم من، کتاب جذابى است با ٥٢٥ صفحه، که در بهار سال ١٣٨١ در ايران چاپ شده است. کتاب با اين جملات ...





دانلود رایگان کتاب رمان جدید سهم من از پرینوش صنیعی







ذخیره شده


مشابه



رمان سهم من –جلد 1, پرینوش صنیعی, رمان ایرانی, 1.84 MB, 98 ... دانلود کتاب رایگان رمان سهم من اثر پرینوش صنیعی ,کتابخانه الکترونیکی رمان و داستان ,دانلود ...





دانلود رمان سهم من - مجله اینترنتی هیلتن







ذخیره شده



دانلود رمان سهم من برای اندروید,دانلود رمان سهم من با فرمت apk,رمان سهم من پرینوش صنیعی برای اندروید,دریافت رمان سهم من pdf,دانلود رمان عاشقانه سهم من.
(function(){ function l(a,b,c){if(!a)return 0;if(!b){if("none"==a.style.display)return 0;if(document.defaultView&&document.defaultView.getComputedStyle){var d=document.defaultView.getComputedStyle(a);if(d&&("hidden"==d.visibility||"0px"==d.height&&"0px"==d.width))return 0}}if(!a.getBoundingClientRect)return 1;var e=a.getBoundingClientRect(),f=e.left+window.pageXOffset,n=e.top+window.pageYOffset;d=e.width;var k=e.height,g=0;if(!b&&0>=k&&0>=d)return g;0>n+k?g=2:n>=(window.innerHeight||document.documentElement.clientHeight)&& (g=4);if(0>f+d||f>=(window.innerWidth||document.documentElement.clientWidth))g|=8;else if(c){for(b=e.left;a&&a!=c;a=a.parentElement)b+=a.scrollLeft;c=c.getBoundingClientRect();if(b+d=c.right)g|=8}return g||1};var m,p=["aft","hct","prt","pprt","sct"];function q(a){return google.c.slp?a in google.c.p?google.c.p[a]:-1:(a=r.search.match(new RegExp("[?&]"+a+"=(d+)")))?Number(a[1]):-1}function t(a){m.removeEventListener("click",t);a.stopPropagation&&a.stopPropagation()}var r=location;var u=0,v=0,w=0,x=0,y=0,z,A;function B(a,b,c,d){var e=google.timers.load.t[a];e&&(c||d&&b&&b



‫کتابی دیگر ... معرفی کتاب: سهم من نوشته: پرینوش صنیعی‬ ...











▶ 1:37
شبکه های تلویزیونی پرشیانا بزودی از ماهواره یوتل ست.
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - بارگذاری توسطPersiana Media Group






دانلود رمان سهم من pdf از پرینوش صنیعی با لینک مستقیم







ذخیره شده



دانلود رمان سهم من pdf از پرینوش صنیعی با لینک مستقیم برای اندروید و کامپیوتر و PDF نویسنده این رمان پرینوش صنیعی میباشد موضوع رمان :عاشقانه خلاصه. ... چنانچه صاحب اثر رمان هستید و مایل حذف رمان خود از وبسایت هستید . میتوانید به شماره ...





کتاب سهم من (بخش اول) اثر پرینوش صنیعی







ذخیره شده



۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ - این کتاب به دلیل حجم بالا به دو بخش تقسیم شده که میتوانید بخش دوم را نیز از همین سایت دریافت کنید سهم من سرگذشت تراژیک زنی است که سهمش ...

رتبه: ۴٫۵ - ‏۴۶۹ رأی




سهم من | رمان‌های فارسی | تحولات اجتماعی و فرهنگی انقلاب ...







ذخیره شده



داستان سهم من یکی از کتاب های جذاب در رمان های فارسی است که مخاطبان زیادی دارد و از کتاب های رمان ... انتشارات روزبهان, رمانهای فارسی, عمومی برچسب: پرينوش صنيعي, رمان, رمان فارسی, سهم من ... کتاب سهمِ من که در واقع اولین اثر داستانی نویسنده است.





رمان سهم من - رمان "سهم من" نوشته پرينوش صنيعي است ... - فیس‌بوک







ذخیره شده



رمان "سهم من" نوشته پرينوش صنيعي است. اين كتاب كه در واقع اولين اثر داستاني اين نويسنده است. در مدت كوتاهي مورد استقبال زياد خوانندگان قرار گرفت و چندين بار ...





سهم من اثر پری نوش صنیعی - خرید کتاب فدک بوک








ویژگی ها. موضوع: رمان و داستان. مولف / مترجم: پری نوش صنیعی. ناشر: روزبهان. تعداد صفحه: 525. قطع : رقعي. سال چاپ : 1384. نوع چاپ: 12. نوع جلد: شوميز. شابک ...

رتبه: ۱ - ‏ ۱ مرور




کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی







ذخیره شده



خرید کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی ارزان,کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی با قیمت ارزان,خرید Roozbahan Pub ارزان,Roozbahan Pub با قیمت ارزان,خرید ...





سهم من اثر پرینوش صنیعی - در خاطرم بمان







ذخیره شده



سهم من اثر پرینوش صنیعی - همه آنچه که می خواهم بعدا به یادداشته باشم. ... یعنی راستش اول اولش که روی جلد کتاب دیدم این رمان به چاپ نوزدهم رسیده با خودم گفتم حتما ...





پرینوش صنیعی نویسنده کتاب "سهم من" میهمان برنامه پژواک ...







ذخیره شده



۲۹ فروردین ۱۳۹۰ - سهم من یکی از پرخواننده ترین رمان ها در سال های اخیر در ایران بوده و بیست و یک بار تجدید چاپ شده است. سهم من درباره دختری از خانواده سنتی است که ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





چهارمين رمان "پرينوش صنيعي" منتشر مي شود | ایبنا







ذخیره شده



۱۶ مرداد ۱۳۸۷ - چهارمين رمان "پرينوش صنيعي" با عنوان "آنها که رفتند و آنها که ماندند" ، پس ... وی درباره وضیعت فعلی آثار پيشينش گفت:رمان "سهم من" که نزدیک به ...





پرینوش صنیعی: هشت سال است کتابی منتشر نکرده‌ام - ایسنا







ذخیره شده



۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - پرینوش صنیعی با اشاره به این‌که آخرین کتابش مجوز انتشار نگرفته است، گفت: ... این نویسنده‌ که رمان «سهم من» او در سال 89 برنده‌ی جایزه‌ی «بوکاچو» در ... نیز توضیح داد: به شدت معتقدم اگر اثری برای مردم نوشته‌ می‌شود، باید از خود ...





بایگانی‌ها دانلود رمان سهم من اثر پرینوش صنیعی - فوجی بوک ...







ذخیره شده



۴ فروردین ۱۳۹۶ - دانلود کتاب رمان سهم من pdf نویسنده: پرینوش صنیعی تعداد صفحات: 448 نوع فایل: pdf توضیحات همیشه از کارهای پروانه تعجب میکردم. اصلا به فکر ...





"سهم من" آسمانیست که آویختن پرده ای آن را از من می گیرد







ذخیره شده



رمان "سهم من" اثر پري نوش صنيعي. غير از يكي دو فصل ابتدايي رمان كه از همان اول غرغرم را درآورده بود و داشت از خواندن پشيمانم مي كرد -كه باز هم از همين نوه نتيجه هاي بامداد ...





دانلود کتاب رمان سهم من pdf-دانلود رمان سهم من اثر پرینوش ...







ذخیره شده



۴ فروردین ۱۳۹۶ - دانلود کتاب رمان سهم من-pdf-دانلود رمان سهم من اثر پرینوش صنیعی،رمان های معروف ایران،پرفروش ترین رمان ها،دانلود مشهورترین رمان های ایرانی،سهم من از ...





داستان‌خوانی در کلن: معرفی رمان ″سهم من″ | فرهنگ و هنر | DW ...







ذخیره شده



۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - پرينوش صنيعی بخش‌هايی از رمان تازه خود "سهم من" را برای جمعی از ... كارولينه شرايبر هنرپيشه و گوينده راديو تلويزيون، ترجمه آلمانی اثر را با ...





لیست قیمت کتاب سهم من اثر پري نوش صنيعي | ترب








خرید کتاب سهم من اثر پري نوش صنيعي ، خرید ، لیست قیمت کتاب سهم من اثر پري نوش صنيعي ، لیست قیمت ، ارزانترین قیمت کتاب سهم من اثر پري نوش صنيعي ...





رمان‌های جهانی ‌نشده ایران - جام جم آنلاین







ذخیره شده



۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - در رمان‌های ایرانی، البته آثار ترجمه شده به زبان‌های مختلف با چاپ‌های بالا هم وجود ... کتاب «سهم من» از خانم پرینوش صنیعی وقتی در ایران به چاپ رسید، ...





از دﻳﺪﮔﺎه ﻓﻤﻨﻴﺴﺘﻲ « ﺳﻬﻢ ﻣﻦ » ﺗﺤﻠﻴﻞ رﻣﺎن - فصلنامه زبان و ادب فارسی







ذخیره شده

PDF

ﭘﺮﻳﻨﻮش ﺻﻨﻴﻌﻲ در ﻛﻨﺎر ﻛﺎر در ﻣﺆﺳﺴﻪ. ﻫﺎ و ﻣﺮاﻛﺰ اداري، آﻣﻮزش و ﭘﮋوﻫﺸﻲ و ﻛﺎ رِ ﺧﺎﻧـﻪ. و ﺗﺮﺑﻴﺖ ﻓﺮزﻧﺪان ﺑﻪ داﺳﺘﺎن. ﻧﻮﻳﺴﻲ ﻧﻴﺰ ﭘﺮداﺧﺘﻪ اﺳﺖ، آﺛﺎر او ﻋﺒﺎرت از ﭼﻬﺎر رﻣﺎن ﺑﻪ ﺷﺮح زﻳـﺮ. :اﺳﺖ. -1. ﺳﻬﻢ ﻣﻦ،. 1382.





خرید کتاب سهم من پرینوش صنیعی با تخفیف | نشر روزبهان








خرید کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی با تخفیف ویژه و ارسال سریع و ارزان به سراسر کشور از فروشگاه کتاب ادب سرا.





کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی - کیا کالا







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی و قیمت انواع کتاب چاپی نشر روزبهان از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر روزبهان با ...





#پرینوش_صنیعی Instagram posts - Gramho.com







ذخیره شده



پرینوش صنیعی متولد ۱۳۲۸ تهران، داستان‌نویس ایرانی است که در رشته‌ی روانشناسی تحصیل کرده و این مساله در نوشتن کتاب‌هایش تاثیر فراوان داشته. کتاب «سهم من» ...





کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی انتشارات روز بهان | ...







ذخیره شده



تضمین بهترین قیمت بازار; پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته; بازگشت وجه در صورت عدم رضایت; اصالت کالاها از برترین برندها; تحویل سریع در کمترین زمان ...





سهم من - پری نوش صنیعی - نخ نما - blogfa







ذخیره شده



نام کتاب: سهم من نام نویسنده: پری نوش صنیعی انتشارات: روزبهان نوبت چاپ: چاپ اول 1381، چاپ سیزدهم بهار1385، چاپ چهاردهم بهار 1386 چاپ: خاشع نوع کتاب: رمان.





کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی - آژانس کتاب







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب سهم من نوشته پری نوش صنیعی ترجمه از انتشارات روزبهان توسط فروشگاه اینترنتی آژانس کتاب امکان پذیر است.





دانلود کتاب صوتی پدر آن دیگری - پرینوش صنیعی - کتابراه







ذخیره شده



با کتاب صوتی پدر آن دیگری اثر پرینوش صنیعی ، تمام مشکلات جامعه را از ... این کتاب درباره‌ی موضوعی روانشناختی در حوزه‌ی کودکان و خانواده است. ... «مادر امروز برای 20 سالگی‌ام جشن تولد مفصلی گرفته و من به دور از هیاهوی دوستان، بیست سال گذشته را مرور می‌کنم. ... از خانوم پرینوش صنیعی کتاب سهم من رو هم مطالعه کردم که عالی بود





نمایه‌سازیِ تصویر رنجْ‌مند‌یِ زنان در دو رمان سهم من از پرینوش ...







ذخیره شده



در این باره پرینوش صنیعی و رجاء عبدالله الصانع که از پردغدغهترین نویسندگان ... زنان در دو رمان سهم من از پرینوش صنیعی و بنات الرّیاض اثر رجاء عبدالله الصّانع.
توسط عبدی - ‏2019





پویادانلود | دانلود رمان سهم من برای موبایل و کامپیوتر (تبلت ...







ذخیره شده



... و کامپیوتر (تبلت و اندروید) با لینک مستقیم - دانلود رمان سهم من پرینوش صنیعی pdf - رمان - پویادانلود. ... دانلود رمان سیمرغ اثر مدیا خجسته با فرمت APK و PDF ...





انسان‌ها تشنهٔ دانستن در مورد شرایط زندگی یکدیگرند - رسانهٔ ...







ذخیره شده



۱۲ آذر ۱۳۹۷ - اوایل ماه اکتبر، پرینوش صنیعی، محقق، روان‌شناس و رمان‌نویس شناخته‌شدهٔ ... موضوع کتاب «سهم من» هم، در واقع در ابتدا کاری تحقیقی بود که می‌خواستم ... کتاب داده شد و به اینکه از سوی مجلهٔ ادبی بین‌المللی در فهرست ۷۵ اثر ادبی برتر ...





قصه ایرانی/ «سهم من»؛ قسمت سی و نهم و آخر - آخرین خبر







ذخیره شده



۹ بهمن ۱۳۹۵ - در صفحه کتاب آخرین خبر، معرفی کتاب های خوب، قطعه هایی کوتاه از کتاب‌های منتخب و آخرین خبرهای دنیای کتاب را ... قصه ایرانی/ «سهم من»؛ قسمت سی و نهم و آخر ... آخرین خبر/ این شب‌ها داستان خواندنی «سهم من » نوشته «پرینوش صنیعی» را می‌خوانیم. ... این آقا چطو راینهمه روی شما تاثیر گذاشته که ما رو فراموش کردین. من ...





خرید ارزان کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی با تخفیف | ...








قطع: رقعی نوع جلد: شومیز مناسب برای: تمامی گروه های سنی.





پرینوش صنیعی: سکوت رسانه ها بهتر از ایجاد مشکلات پیش ...







ذخیره شده



گفتگو با «پرینوش صنیعی» به انگیزه دریافت جایزه ادبی باسک از اسپانیا ... سهیلا قربانی: کتاب «سهم من» نوشته‌ی پرینوش صنیعی روایتگر داستان زنی ... یکی از افسوس‌های همیشگی جامعه ادبی ایران، ترجمه نشدن آثار ادبیات معاصر ایرانی است.





ليست كتاب هاي پرينوش صنيعي - پیک کتاب







ذخیره شده



ليست كتابهاي پرينوش صنيعي موجود در سايت كتاب سيتي. ... سهم من. ناشر : روزبهان. - نويسنده: پرينوش صنيعي. قیمت : ۷۵۰۰۰۰ ریال. مشاهده جزییات ...





#پری_نوش_صنیعی Instagram posts (photos and videos ...







ذخیره شده



سهم من | پری نوش صنیعی | برای مشاهده قیمت پیشنهادی فروشنده این کتاب دست‌دوم به ... است، آن هم نویسنده های پر فروش، کاری به عامه پسند و نخبه پسند بودن آثار ندارم.





دانلود کتاب سهم من | پرینوش صنیعی - blogfa







ذخیره شده



سهم من | پرینوش صنیعی نام کتاب : سهم من نویسنده : پرینوش صنیعی حجم کتاب : 10.8 مگابایت دسته » ادبیات » رمان عاشقانه قالب کتاب : PDF تعداد صفحات : 525 ...





رمان " سهم من " فيلمنامه تلويزيوني مي شود - خبرگزاری مهر | ...








۲۱ مهر ۱۳۸۵ - فيلمنامه اي بر اساس رمان " سهم من " نوشته پرينوش صنيعي براي توليد در ... حقوق مادي اين رمان مربوط به نشر روزبهان است كه طي توافقي با مولف اثر و ...





قیمت و خرید کتاب پدر آن دیگری اثر پرینوش صنیعی - ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب پدر آن دیگری اثر پرینوش صنیعی و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی متفرقه با ...





خرید کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی نشر روزبهان ...







ذخیره شده



سهم من [رمان ایرانی/1] عنوان کتابی است از پرینوش صنیعی که در 528 صفحه و توسط انتشارات روزبهان در سال 1390 به چاپ رسیده است.





نمایه سازیِ تصویر رنجْ مند یِ زنان در دو رمان سهم من از پرینوش ...







ذخیره شده



... یِ زنان در دو رمان سهم من از پرینوش صنیعی و بنات الرّیاض اثر رجاء عبدالله الصّانع ... کلید واژه ها: ادبیات تطبیقیزننقد فمنیسمپرینوش صنیعیرجاء عبدالله الصانع.





نمایه‌سازیِ تصویر رنجْ‌مند‌یِ زنان در دو رمان سهم من از پرینوش ...







ذخیره شده



۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - در این باره پرینوش صنیعی و رجاء عبدالله الصانع که از پردغدغهترین نویسندگان ... و اهتمام وافر خود را در دو رمان سهم من و بنات الریاض بهتصویر میکشند. ... با بررسی آثار دو نویسنده مشخّص میشود که زنان ترسیمشده در دو رمان، زنانی ...
توسط عبدی





«پدر آن دیگری» و تمام کتاب‌های پرینوش صنیعی | چی - سایت ...







ذخیره شده


مشابه



۱۰ آبان ۱۳۹۴ - شغل پرینوش صنیعی به عنوان مشاور تربیتی، به رمان‌هایش جلوه‌ی اجتماعی داده است. او دو کتاب دیگر هم دارد: «سهم من» و «رنج همبستگی» که آنها هم یا ...





A new outlook on the feministic writing style







ذخیره شده

PDF

آثار مکتوب منتشر شده زنان ۱۸۶۹۰ عنوان ، در یازده گروه موضوعی شامل کلیات ، ... عصر کمتر کسی پیدا می شد که کتاب «زن» را مطالعه کند چرا که بر این باور بودند که ... را پیش روی خواننده می گذارد یا پرینوش صنیعی ، در رمان « سهم من » ، سعی می کند ...





با تأکید بر آثار پرینوش صنیعی - پژوهشگاه علوم و فناوری ...








شخصیّت و شخصیّت پردازی در رمان های دهه ی 80، با تأکید بر آثار پرینوش صنیعی (سهم من، پدر آن دیگری) تکین حمزه لو (بعد از او، از این همه جا) سیامک گلشیری (نفرین ...





جایزه ادبی بوکاچو برای پرینوش صنیعی، نویسنده سهم من - ...







ذخیره شده



۲۱ شهریور ۱۳۸۹ - پرینوش صنیعی، داستان نویس ایرانی و نویسنده رمان 'سهم من' جایزه بین ... جوایز بوکاچو در سه بخش ایتالیا، بین المللی و روزنامه نگاری به آثار ...





کتاب سهم من ~پرینوش صنیعی - نشر روزبهان - آدینه بوک







ذخیره شده



سهم من. پرینوش صنیعی. ناشر: روزبهان تاریخ نشر: 1398 تعداد صفحه: 528 شابک: 978-964-5529-75-6 قطع کتاب: رقعی نوع جلد: شومیز وزن: 614 گرم رتبه فروش: ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





رمان «سهم من» برنده‌ی جايزه‌ی «بوكاچو» ايتاليا شد - آفتاب نیوز








۲۲ شهریور ۱۳۸۹ - آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رمان «سهم من» پرینوش صنیعی، كه تا كنون در ایران به چاپ نوزدهم رسیده، برنده‌ی جایزه‌ی «بوكاچو» در ایتالیا شده است. این رمان كه ...





دانلود رمان سهم من پی دی اف - Sahme Man با فرمت های مختلف







ذخیره شده



دانلود رمان سهم من پرینوش صنیعی با فرمت های pdf , apk و ios در ژانر عاشقانه با لینک مستقیم در مجله اینترنی ایلیاد. به صورت رایگان.





درگیری انسان ایرانی با خرده‌فرهنگ‌های مذهبی و سکولار | رادیو ...







ذخیره شده



۳ آذر ۱۳۹۲ - عشق در سال‌های نوجوانی، عشق ناکام، و عشقی که اسیر سنت‌هاست و همچنین فقر، جهان دو رمان «سهم من» (۱۳۸۲) نوشته پرینوش صنیعی و «بازی آخر بانو» ...





کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی | | باماپی








مشخصات فنی کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعیمشخصات فیزیکیوزن 567 گرم قطع به اندازه‌ی طول و عرض (درازا و پهنا) کتاب و ‌مجلات، قطع می‌گویند. استاندارهای قطع ...





تحلیل جامعه شناختی رمان «سهم من» با تکیه بر نظریات ...








رمان «سهم من» اثر پرینوش صنیعی در زمره پرفروش ترین رمان های 14سال اخیر ایران است که در سال 82 توسط انتشارات روزبهان به چاپ رسید. این رمان با داستان پردازی ...





داستان‌خوانی در کلن: معرفی رمان «سهم من» - بیدارزنی







ذخیره شده



۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - دویچه وله: پرینوش صنیعی بخش‌هایی از رمان تازه خود “سهم من” را برای جمعی ... “سهم من” تا کنون به ۲۷ زبان ترجمه شده و به عنوان بهترین “اثر غیربومی” در ...





کتاب سهم من- اثر: پرینوش صنیعی - معروف ترین رمان ها







ذخیره شده



Spanning five turbulent decades in Iranian history, from before the 1979 revolution, through the Islamic Republic, and up to the present, The Book of Fate is a ...





رمان‌های جهانی ‌نشده ایران / یوسف علیخانی (نویسنده و ناشر)








۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - مگر این که خود نویسنده کتاب را در تعداد محدود به چاپ برساند یا اثر ... کتاب «سهم من» از خانم پرینوش صنیعی وقتی در ایران به چاپ رسید، فقط در ...





كتابسرای اشجع|کتاب سهم من - رمان|خرید آنلاین کتاب|فروش ...







ذخیره شده



كتابسرای اشجع، کتاب سهم من - رمان، فروشگاه آنلاین کتاب, فروشگاه اینترنتی کتاب, فروش کتاب, خرید ... كیفیت اثر: چاپ تك رنگ، کاغذ تحریر ... کتاب سهم من - رمان ، ترجمه شده به زبانهای رمانیایی و نروژی ؛ ناشر: روزبهان ؛ نوشته: پرینوش صنیعی





سهم من - لک لک بوک







ذخیره شده



سهم من از پرینوش صنیعی، داستان‌نویس ایرانی، است که برای نخستین‌بار در سال 1381 توسط انتشارات روزبهان به چاپ رسیده. این کتاب اولین اثر پرینوش صنیعی که ...





پرینوش صنیعی - AVAYe BUF ـ کتاب ممنوعه نشر آوای بوف








۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - کتاب صوتی و پی دی اف _ سهم من _ پرینوش صنیعی ... اجتماعی و فرهنگی در قالب انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، زندگی او را تحت تاثیر می دهد.





ادبیات عامه پسند: با کلاس ها - همشهری آنلاین







ذخیره شده



۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ - پرینوش صنیعی هنوز هم با خاطرات رمان سهم من زندگی می کند، رمانی که به چاپ چهاردهم ... اولین رمان هایی که خوانده است، آثار جمال زاده و سووشون سیمین دانشور است: هنوز هم ... آیا واقعا می توان پیچیدگی کتاب های مثلا میلان کوندرا را با آثار عامه ...





کتاب سهم من فروشندگان و قیمت کتاب - ایمالز








گزارش. کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا وضعیت: نا موجود. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران.





خرید کتاب دست دوم سهم من | پری نوش صنیعی | باکتابام







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب دست دوم سهم من نوشته پری نوش صنیعی نشر روزبهان از فروشگاه آنلاین و بازارچه کتاب های دست دوم باکتابام | خرید و فروش کتاب های شخصی.





فهرست «پرفروش ترين رمان هاي ايراني» در تبيان منتشر شد








۴ تیر ۱۳۹۰ - ... اثر حسن کریم پور، قصه های مجید اثر هوشنگ مرادی کرمانی، کلیدر اثر محمود دولت آبادی، سو و شون اثر سیمین دانشور، سهم من اثر پرینوش صنیعی، ...





بچه ها کسی رمان سهم من رو خونده؟؟؟؟چقدررررررررر قشنگههه | ...







ذخیره شده



۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - بچه ها کسی رمان سهم من رو خونده؟؟؟؟چقدررررررررر قشنگههه ... من به زور تمومش کردم. ♥️ ‍ ‍ ‍ . 1392/05/29 ... پرینوش صنیعی! رمانای دیگه به نظرم ...





دانلود رمان ایرانی و عاشقانه سهم من | پرینوش صنیعی - قالب ...







ذخیره شده



۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - دانلود رمان ایرانی و عاشقانه سهم من | پرینوش صنیعی. دانلود رمان ایرانی و عاشقانه سهم من | پرینوش صنیعی. نام کتاب : سهم من نویسنده : پرینوش ...





دانلود رمان سهم من / پرینوش صنیعی - کتابخانه نواندیشان - ...







ذخیره شده



سهم من دربین رمان های ایرونی جزو دسته ای طبقه بندی میشه که واقعا ارزش خوندن داره :) پسورد : محتوای مخفی برای مشاهده محتوای مخفی می بایست در انجمن.
۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱ پست - ‏۱ نویسنده





مطرح‌ترین نویسندگان عامه‌پسند ادبیات ایران - برترین ها







ذخیره شده



۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - معرفی چند تن از نویسندگان عامه‌پسند که با مجموعه‌ای از آثار در دوره‌های مختلف داستان‌نویسی ... پری‌نوش صنیعی متولد ۱۳۲۸ در تهران است. ... صنیعی بعد از «سهم من» کتاب‌های دیگری هم چاپ کرد؛ از جمله «پدر آن دیگری» و «رنج همبستگی».





خرید کتاب سهم من اثر پرینوش صنیعی از نشر روزبهان - خرید ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب سهم من از انتشارات روزبهان توسط پرینوش صنیعی با موضوع داستان های فارسی قرن 14 در فروشگاه آنلاین خرید کتاب 24.





کتاب سهم من







ذخیره شده



کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی , خرید کتاب سهم من , کتاب سهم من پری نوش صنیعی چاپ انتشارات روزبهان.





پرینوش صنیعی - كافه كتاب







ذخیره شده



سهم من (پرینوش صنیعی) ... می شود و رفته رفته با بزرگ شدن معصومه، تحولات اجتماعی و فرهنگی در قالب انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، زندگی او را تحت تاثیر می دهد.





بررسي تطبيقي تاثير جنسيت بر زبان دو رمان قيدار و سهم من







ذخیره شده



عنوان, بررسی تطبیقی تاثیر جنسیت بر زبان دو رمان قیدار و سهم من. نوع پژوهش, پایان‌نامه. کلیدواژه‌ها, جنسیت،قیدار، سهم من، رضا امیر خانی و پرینوش صنیعی.





پرینوش صنیعی - WikiZero







ذخیره شده



پرینوش صنیعی, در لیتراکتوم, سن سباستین (۲۰۱۵). ... آثار برجسته, سهم من (۲۰۰۳). وب‌گاه ... پرینوش صنیعی (متولد ۱۳۲۸ در تهران) داستان‌نویس ایرانی است. از رمان‌های ... گفتگو با پرینوش صنیعی نویسندهٔ رمان((سهم من)); ↑ کتاب سهم من (نشر روزبهان) ...





کتاب سهم من- اثر: پرینوش صنیعی - ادبیات معاصر







ذخیره شده



Spanning five turbulent decades in Iranian history, from before the 1979 revolution, through the Islamic Republic, and up to the present, The Book of Fate is a ...





رمان سهم من - من مامانم







ذخیره شده



۵ آذر ۱۳۹۷ - رمان سهم من اثر پرینوش صنیعی. این کتاب که در واقع اولین اثر داستانی نویسنده است در مدت کوتاهی مورد استقبال زیاد خوانندگان قرار گرفت و چندین ...





تابستان و کتاب | Internationella Biblioteket







ذخیره شده



۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - وقتی نوجوان بودم تمام اخر سال تحصیلی به انتخاب کتاب و شوق خواندن اونها می گذشت. ... جلدی "غرش طوفان" اثر الکساندر دوما ترجمه ذبیح الله منصوری گذشت. ... "سهم من" از پری نوش صنیعی، رمانی اجتماعی و یکی از پرخواننده ترین ها در ...





Ruban.com/روبان on Instagram: “امروز، روزِ كتاب و كتاب ...








sara_baanoo هزار خورشید تابان اثر خالد حسینی,سهم من اثر پرینوش صنیعی،هم نام اثر جومپا لاهیری. September 5, 2017 · Instagram · Log in|Sign up. Instagram Is ...





داستان‌خوانی در کلن: معرفی رمان “سهم من” | ايران قلم







ذخیره شده



۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - پرینوش صنیعی بخش‌هایی از رمان تازه خود “سهم من” را برای جمعی از ... کارولینه شرایبر هنرپیشه و گوینده رادیو تلویزیون، ترجمه آلمانی اثر را با ...





داستان‌خوانی در کلن: معرفی رمان “سهم من” - ایران قلم







ذخیره شده



۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - پرینوش صنیعی بخش‌هایی از رمان تازه خود “سهم من” را برای جمعی از ... کارولینه شرایبر هنرپیشه و گوینده رادیو تلویزیون، ترجمه آلمانی اثر را با ...





سهم من پرینوش صنیعی انتشارات روزبهان | روزبهان | فروشگاه ...







ذخیره شده



سهم من پرینوش صنیعی انتشارات روزبهان روزبهان. ... دیگران , کتابهای زیر را نیز خریده اند : این کتاب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید: امتیاز کاربران به سهم من ...





رمان‌های پرفروش ایرانی در 14سال گذشته - روزنامه دنیای اقتصاد







ذخیره شده



۴ شهریور ۱۳۸۵ - در این فهرست، رمان‌های «بامداد خمار»، «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» و «دالان ... (۱۲)،‌ «سهم من» پرینوش صنیعی (۱۲)، «عادت می‌کنیم» زویا پیرزاد (۱۲)، «قصه ... در این میان، کتاب «مدیر مدرسه» جلال آل احمد قدیمی‌ترین اثری است که از سال اول ...





اخبار ایران و جهان | Iran Online | یک رمان ممنوعه نشر ... - ایران ...







ذخیره شده



۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - دو کتاب اولی و دومی روند عبورشان از خط ممیزی تقریبا عادی بود، البته نویسنده‌ ... پریشان» نوشته‌ی خانم «پرینوش صنیعی» که کتاب «سهم من» از او شهرت جهانی ... لاهیجی «بن‌بست خاله رُزا» را یک اثر نوستالژیک برای خود و خیلی‌های ...





پیشنهاد پرینوش صنیعی برای مطالعه در تعطیلات - نشر آموت







ذخیره شده



۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - پرینوش صنیعی رمان‌نویس، رمان‌های «من پیش از تو» و «پس از تو» نوشته‌ی ... نویسنده رمان سهم من در گفتگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به معرفی دو ... هدایت در کتاب «آثار صادق هدایت»، داستان‌هایی ازنویسندگان زن ایرانی در کتاب ...





کتابکده مهر – Telegram







ذخیره شده



این کتاب تحولات تاریخی را بسیار واقع بینانه توصیف می کند و تغییرات ... از پرینوش صنیعی تا کنون دو رمان به نامهای پدر آن دیگری و سهم من توسط انتشارات ... این گفتۀ موجز دربارۀ فوق العاده ترین اثر قرن نوزدهمی ادبیات آمریکا، ای بسا گویای همه ...





گفتگو با پرینوس صنیعی - پایگاه مجلات تخصصی نور - ...








اختر اعتمادی,علی دهباشی,پرینوس صنیعی ; مجله: بخارا ; آذر و اسفند 1383 - شماره 39 و 40 ; صفحه ... پرینوش صنیعی:شاید. ... بعد از‌ آنکه‌ از اثرات‌ رمان‌«سهم‌ من»رها شـدم. ... دیگر کاری‌ با‌ آن‌ نداشتم و ممکن است کتاب‌ بعدی موضوع کاملا متفاوتی داشته باشد.





XML - علمی تفسیر و تحلیل متون زبان و ادبیات فارسی








۶ مهر ۱۳۹۷ - رمان «سهم من» اثر پرینوش صنیعی در زمره پرفروش ترین رمان های 14سال اخیر ایران است که در سال 82 توسط انتشارات روزبهان به چاپ رسید. این رمان با ...





کتاب سهم من - خرید کتاب با تخفیف - باهوک







ذخیره شده



کتاب سهم من. پدیدآورنده: پری نوش صنیعی ناشر: روزبهان. شرایط تحویل. ×. انتخاب ویژگی. 75,000 تومان. 75,000 تومان. تمام فرمت‌ها. 75000. افزودن به سبد‌خرید اضافه ...

رتبه: ۴ - ‏۸ مرور




رمان ایرانی "سهم من" برنده جایزه بین المللی بوکاچو - گل یخ - ...







ذخیره شده



پرینوش صنیعی، داستان نویس ایرانی و نویسنده رمان "سهم من" جایزه بین المللی ... جوایز بوکاچو در سه بخش ایتالیا، بین المللی و روزنامه نگاری به آثار برگزیده اهدا می ...





دانلود رمان بدون سانسور سهم من از زندگی arameeshgh20 - ...








۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد · دانلود رمان سهم من از ... دانلود رمان با فرمت جاوا سهم من از پرینوش صنیعی | جستجو ... www.agrolab.biz/. ... وقف مشکلات زندگی خواهر ها و برادرهاش کرده ، بر اثر یه اتفاق کوچیک پی می بره .





Booftale – Telegram







ذخیره شده



... و نویسندگی گذشت . به‌آذین روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۵ بر اثر ایست قلبی در بیمارستان آراد تهران درگذشت . ... سهم من - پری نوش صنیعی 1.pdf. 1.9 MB. نام کتاب: ...





جواب بازی جدولانه مرحله 639 :: اطلاعات و راهنمای حل جدول







ذخیره شده



اثر آگاتا کریستی تله موش اثر آلبر ... اثر پرینوش صنیعی سهم من اثر رجب علی اعتمادی شب ایرانی از پیامبران زکریا اشکاف گنجه ... کتابی از آلفونس دوده سافو.





کتاب سهم من - کتاب مهربان







ذخیره شده



مشخصات. موضوع رمان و داستان. مولف پرینوش صنیعی. ناشر روزبهان. تعداد صفحات 525. نوبت چاپ 34. سال چاپ 1397. قطع کتاب وزیری. نوع جلد شومیز ...





از ادبیات معاصر ایران خیلی خوشم می‌آید، تعارف نمی‌کنم ...







ذخیره شده



۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - این دومین کتابی‌ست که از پرینوش صنیعی با ترجمه‌ مستقیم لودمیلا یانوا به بلغاری ... سهم من کتاب اولی است که از این نویسنده ایرانی با ترجمه یانوا در ... پس از ترجمه آثار صادق هدایت، می‌خواستم آثار بیشتری از ادبیات معاصر ترجمه ...





بهترین رمان های عاشقانه ایرانی | پایگاه خبری اخبار خوب - ...







ذخیره شده



۲ مرداد ۱۳۹۸ - رمان عاشقانه سهم من اثر پرینوش صنیعی رمان عاشقانه سهم من سهم من یکی از رمان های معروف عاشقانه ایرانی است. این رمان از آن دسته کتاب‌هایی است که ...





January 2014 - Massi-Farahani







ذخیره شده



۱۹ دی ۱۳۹۲ - کتاب "سهم من" نوشته پرینوش صنیعی را 7-8 سال پیش خوانده بودم و آنقدر ... پرینوش صنیعی: ازدواج دختران در گذشته تحت تاثیر سنت و فرهنگ حاکم ...





روزنامه شرق (1389/09/27): ستاره ای کوچک - Magiran








امیدوارم این یادداشت کوتاه ستاره کوچکی در میان ستون های معرفی کتاب روشنفکری قرار گیرد و منتشر شود. «سهم من» نوشته پرینوش صنیعی. ... آثار کریم پور مورد استقبال مترجمان خارجی نیز قرار گرفته و به زودی ترجمه انگلیسی «باغ مارشال» در ...





کتاب سهم من اثر پری نوش صنیعی - PORL







ذخیره شده



پرینوش صنیعی (متولد ۱۳۲۸ در تهران) داستان‌نویس ایرانی است. … هشت سال است کتابی منتشر نکرده‌ام · پرینوش صنیعی نویسنده کتاب «سهم من» میهمان برنامه پژواک.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 332
  • بازدید ماه : 661
  • بازدید سال : 2,611
  • بازدید کلی : 21,511