loading...
چشم انتظارم
علی بازدید : 31 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری 


قیمت : 38000 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری 


قیمت کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری


 



 



 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.






 


 


خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری ارزان , کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری, خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری با قیمت 38000 ,خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری فقط 38000 ,خرید متفرقه کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , kharid online کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , kharid کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری arzan , qeymat کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , تخفیف برای کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , تخفیف ویژه کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری














خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم با تخفیف | نشر منوچهری







ذخیره شده



درباره کتاب. در پشت جلد کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین می خوانیم: من زندگی ساده ای داشتم. مدرسه را تمام کردم و به دانشگاه رفتم. از دانشگاه فارغ ...





خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم نوشته ولادیمیر پوتین از ...







ذخیره شده



خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم نوشته ولادیمیر پوتین از انتشارات منوچهری، محمد امین جندقیان، در شهر کتاب آنلاین.تاریخ جهان، روسیه شوروی تاریخ.




تصاویر برای کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری










































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهریگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام






کتاب من ولادیمیر پوتین هستم [چ1] -شبکه جامع کتاب گیسوم







ذخیره شده



کتاب من ولادیمیر پوتین هستماثر محمدامین جندقیان‌بیگدلی بوده و چاپ 1 آن در سال 1397 توسط انتشارات منوچهری منتشر شده است.موضوعات کتاب شامل 1991-، ارسال ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





خرید کتاب من ولاديمير پوتين هستم - پیک کتاب







ذخیره شده



کتاب من ولاديمير پوتين هستم با انتشارات انتشارات منوچهري و پدیدآوراندگان ولادي‍م‍ي‍ر ولادي‍م‍ي‍رووي‍چ‌ پ‍وت‍ي‍ن‌,Vladimir Vladimirovich Putin,محمدامين جندقيان بيدگلي,در ...





کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب ...





كتاب من ولاديمير پوتين هستم اثر ولاديمير پوتين - منوچهري ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی و آنلاین کتاب من ولاديمير پوتين هستم نوشته ولاديمير پوتين از نشر منوچهري ،در فروشگاه آنلاین صانعی ساير موضوعات، عمومي.





خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین از ...







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب من ولادیمیر پوتین هستم از انتشارات منوچهری توسط ولادیمیر پوتین محمد امین جندقیان با موضوع روسیه شوروی تاریخ در فروشگاه آنلاین خرید ...
(function(){ function k(a,b,c){return!a||!b&&m(a)?0:a.getBoundingClientRect?p(a,b,c,function(e){return e.getBoundingClientRect()}):1}function m(a){return"none"==a.style.display?!0:document.defaultView&&document.defaultView.getComputedStyle?(a=document.defaultView.getComputedStyle(a),!!a&&("hidden"==a.visibility||"0px"==a.height&&"0px"==a.width)):!1} function p(a,b,c,e){var d=e(a),f=d.left+window.pageXOffset,n=d.top+window.pageYOffset,h=d.width,l=d.height,g=0;if(!b&&0>=l&&0>=h)return g;0>n+l?g=2:n>=(window.innerHeight||document.documentElement.clientHeight)&&(g=4);if(0>f+h||f>=(window.innerWidth||document.documentElement.clientWidth))g|=8;else if(c){for(b=d.left;a&&a!=c;a=a.parentElement)b+=a.scrollLeft;c=e(c);if(b+h=c.right)g|=8}return g||1};var q,r=["aft","hct","prt","pprt","sct"];function t(a){return google.c.slp?a in google.c.p?google.c.p[a]:-1:(a=u.search.match(new RegExp("[?&]"+a+"=(d+)")))?Number(a[1]):-1}function v(a){q.removeEventListener("click",v);a.stopPropagation&&a.stopPropagation()}var u=location;var w=0,x=0,y=0,z=0,A=0,B,C;function D(a,b,c,e){var d=google.timers.load.t[a];d&&(c||e&&b&&b



کتاب من ولادیمیر پوتین هستم | داستان ولادیمیر پوتین ...







ذخیره شده



کتاب من ولادیمیر پوتین هستم نوشته ولادیمیر پوتین و ترجمۀ محمد امین جندقیان می ... بیوگرافی و خاطرات برچسب: انتشارات منوچهری, دفتر خاطرات, روسیه, کتاب های ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری








خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری ، لیست قیمت کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری ، ارزانترین ...





کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری







ذخیره شده



خرید اینترنتی کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب ...





من ولادیمیر پوتین هستم|پوتین، ولادیمیر ... - خانه کتاب







ذخیره شده



برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید. صفحات اولیه كتاب. من ولادیمیر پوتین هستم ... پوتین، ولادیمیر ولادیمیروویچ، 1952 - مصاحبه‌ها.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر ...







ذخیره شده



نویسنده/نویسندگان: ولادیمیر پوتین. مترجم: محمد امین جندقیان. ناشر: منوچهری. تعداد جلد: 1. موضوع: روسای جمهور __ روسیه __ سرگذشتنامه. شابک: 978-600-5994-43-8 ...





کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر ...








قطع: رقعی نوع جلد: شومیز مناسب برای: بزرگسالان.





دانلود کتاب پوتین و نظم نوین جهانی - ژان فرانسوا بوتور - ...







ذخیره شده



کتاب پوتین و نظم نوین جهانی اثر ژان فرانسوا بوتور ، به بررسی نقش پوتین در پر ... زمانى که ولادیمیر پوتین (Vladimir Putin) زمام حکومت روسیه را در دست گرفت، ...
وارد نشده: منوچهری ‏| باید شامل این عبارت باشد: منوچهری





نام:من ولادیمیر پوتین هستم نویسنده:ولادیمیر پوتین - کتاب ...







ذخیره شده



نام:من ولادیمیر پوتین هستم نویسنده:ولادیمیر پوتین مترجم:محمدامين جندقيان ناشر:منوچهری موضوع:سیاسی قطع:رقعی نوع ... نام: آیسخولوس مجموعه آثار نویسنده: آیسخولوس مترجم : عبدالله کوثریناشر:نیموضوع: سینما و تئاترقطع: رقعی ... ناشر:منوچهری ... نام دمکراسی نام نویسنده : برنارد کریک نام مترجم : پویا ایمانی نام انتشارات : مرکز.





محمدامین جندقیان بیگدلی - جویشگر علمی فارسی (علم نت)








کتاب من ولادیمیر پوتین هستم. مترجم: محمدامین جندقیان‌بیگدلی ،. انتشارات منوچهری - 1397. موضوع: پوتین، ولادیمیر ولادیمیروویچ، 1952 - مصاحبه‌ها ، روسای جمهور ...





فروش اینترنتی نشر جاودان خرد – Telegram







ذخیره شده



فروش اینترنتی نشر جاودان خرد ... من ولادمیر پوتین هستم(239ص) نویسنده : ولادمیر پوتین ... ناشر : منوچهری ... برای سفارش فوری کتاب به آیدی زیر پیام دهید ... الکسی در این اثر جذاب که اشعار، مقالات و عکس های خانواده اش را در خود جای داده، خاطراتی ...





کتاب من ولادیمیر پوتین هستم







ذخیره شده



کتاب من ولادیمیر پوتین هستم - معرفی کتاب ها - ترجمه های محمدامین جندقیان بیدگلی. ... این کتاب داستان زندگی رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین را از همان دوران طفولیت تا نخست وزیری و سپس ریاست جمهوری بیان می کند که ... ناشر: انتشارات منوچهری.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر





مصاحبه ولادیمیر پوتین با فایننشال تایمز







ذخیره شده



۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - در ۲۷ ژوئن ۲۰۱۹ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در آستانه نشست ... من به طور محتاطانه می گویم که وضعیت به سمت بهبود تغییر نکرده، اما من تا حدودی خوش بین هستم. ... هیچ دو نفری یکسان نیستند، همانطور که دو اثر انگشت یکسان وجود ندارد. ... اما از شوخی بگذریم، آقای رئیس جمهور شما با کتاب گراهام آلیسون به نام ...
وارد نشده: منوچهری ‏| باید شامل این عبارت باشد: منوچهری





#محمد_امین_جندقیان Instagram posts (photos and videos) - ...








این کتاب که نخستین اثر کارنامه دلیا اونز به شمار می‌رود؛ به اعتقاد منتقدان، سفر به ... من ولادیمیر پوتین هستم ولادیمیر پوتین /محمد امین جندقیان انتشارات منوچهری ...





#نشرمنوچهری Instagram posts • Gramtower.com







ذخیره شده



بازار طاووس از نشر منوچهری و ترجمه خانوم فروزنده دولت یاری روایتگر داستان سوزانای ... 1- #هیپی اثر #پائولو_کوئیلو #نشرروزگار ... خوشبختانه تا اینجای نمایشگاه، از کتاب ها، به خصوص هیپی، هرروز فوق العادست و من ولادیمیر پوتین هستم، به خوبی ...





انتشارات_منوچهری Instagram posts (photos and videos) - ...







ذخیره شده

ترجمه این صفحه

... این اثر ارزشمند،مکتوبی به مؤلف اثر می نگارد(تقریظ) که تصویر آن درابتدای کتاب ... «من ولادیمیر پوتین هستم»/ زندگینامه پوتین به قلم خود او؛ انتشارات منوچهری.





دانلود کتاب پوتین و نظم نوین جهانی | ژان‌فرانسوا بوتور | طاقچه







ذخیره شده



«پوتین و نظم نوین جهانی» اثری از ژان فرانسوا بوتور (-۱۹۵۴) است که به بررسی نقش پوتین در پررنگ کردن روسیه در تصمیم‌گیری‌های بین‌المللی می‌پردازد. در آغاز این ...

رتبه: ۲٫۵ - ‏۸ رأی
وارد نشده: هستم ‏منوچهری





amin77's Photos in @mohammadamin_jandaghian ...








mohammadamin_jandaghian's Media: من و محمدم و کاودش Share your smile with ... تا به امروز) نوشته #دلیا_اونز #ترجمه #محمدامین_جندقیان (این اثر برای اولین بار در ... سوئیس تا توافق #برجام) #نشرمنوچهری 3-من ولادیمیر #پوتین هستم #منوچهری 4- ... نامه #یورگن_کلوپ نشر نیک ورزان خوشبختانه تا اینجای نمایشگاه، از کتاب ها، به ...





پوتین چه طور پوتین شد - BBC News فارسی







ذخیره شده



۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - انقلاب ۱۹۸۹ که ولادیمیر پوتین را غافلگیر کرده بود دو اثر همیشگی ... در کتابی به نام "اولین شخص" که مجموعه‌ای از مصاحبه‌های او است می‌نویسد: من خودم ...
وارد نشده: منوچهری ‏| باید شامل این عبارت باشد: منوچهری





پاشنه کش کد 2000234 | flags | 12652







ذخیره شده



... پوست مدل 5LEVEL کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری کاور کوسن سوزن دوزی کد 330 کفش روزمره زنانه بلوط مدل BT5173C-101 ...





Posts tagged as #نشر_منوچهری - Instatools







ذخیره شده



... موضوع:داستان انگلیسی نویسنده:جوجومویز مترجم:فروزنده دولت یاری نشر:منوچهری ... های من در نمایشگاه کتاب 98 1- #هیپی اثر #پائولو_کوئیلو #نشرروزگار 2-هر روز ... سوئیس تا توافق #برجام ) #نشرمنوچهری 3-من ولادیمیر #پوتین هستم #منوچهری 4- ...





#نشر_منوچهری tagged instagram images







ذخیره شده



کتاب حاضر از روند شکل‌گیری برند جهانی استارباکس (Starbucks) تا تمام فراز و ... در هر بخش از این اثر توانسته به یکی از زوایای موفقیت این برند جهانی بپردازد. ... چاپ:اول 1398 تعدادصفحات:450 قیمت:65000تومان انتشارات منوچهری منتشر کرد: از ... سوئیس تا توافق #برجام ) #نشرمنوچهری 3-من ولادیمیر #پوتین هستم #منوچهری 4- ...
برچسب ها خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری ارزان , کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری با قیمت ارزان , خرید پستی کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری با قیمت 38000 , خرید کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری فقط 38000 , خرید متفرقه کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , kharid online کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , kharid کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری arzan , qeymat کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , تخفیف برای کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , تخفیف ویژه کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری , کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری با تخفیف ویژه , خرید ویژه کتاب من ولادیمیر پوتین هستم اثر ولادیمیر پوتین نشر منوچهری ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 2,364
  • بازدید کلی : 21,264